Zapytanie o pozycjonowanie

To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
Nieprawidłowe dane

To pole jest wymagane.

Nieprawidłowe dane

To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
Nieprawidłowe dane

 

Media-fiz. FAQ

 

Co to jest pozycjonowanie?

Mówiąc w bardzo dużym uproszczeniu pozycjonowanie stron internetowych to zestaw pewnych przemyślanych i zaplanowanych działań, które mają na celu uzyskanie jak najwyższego miejsca w naturalnych wynikach wyszukiwania dla danej strony. W rzeczywistości pozycjonowanie jest bardzo złożonym procesem, którego zadaniem jest taka optymalizacja strony i jej zawartości, aby podczas indeksowania i analizowania przez wyszukiwarkę internetową pod kątem danego zapytania została ona oceniona jako wartościowa dla internauty oraz pojawiła się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Co to jest SEO?

SEO (Search Engine Optimization), o którym coraz częściej słyszy się z ust ekspertów od e-marketingu to po prostu bardziej zaawansowane pozycjonowanie stron WWW pod kątem algorytmów działania wyszukiwarek internetowych, w którym można rozróżnić dwie grupy działań – off-page (pozycjownowanie) i on-page (optymalizacja strony). Pierwsza grupa obejmuje wszystkie działania wykonywane poza witryną docelową, druga wszystkie działania wykonywane bezpośrednio na pozycjonowanej stronie internetowej. Tak jak w przypadku tradycyjnego pozycjonowania stron, celem działań wchodzących w zakres SEO jest uzyskanie jak najwyższego miejsca w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Jak dugo trwa pozycjonowanie?

Na pytanie o to, ile trwa pozycjonowanie witryny internetowej nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Wydawać by się mogło, że to po prostu „wygodna” odpowiedź, pod którą z chęcią podpisze się każda firma pozycjonerska, ale tak nie jest. Czas pozycjonowania witryny zależy od wielu czynników: branży, profesjonalisty, zastosowanej strategii SEO, historii strony, intensywności działań konkurencji. W niektórych branżach pierwsze efekty pozycjonowania są widoczne już po kilkunastu dniach, w innych trzeba czekać na nie znacznie dłużej. Dużo zależy również od specjalisty i obranej strategii działania, często strategie przynoszące szybkie rezultaty w dłuższej perspektywie czasowej przynoszą mniejsze korzyści niż te, które komuś niedoświadczonemu mogą się wydawać bardzo czasochłonne i mało efektywne.

Na której pozycji w Google będzie pojawiać się moja strona?

Po ostatnich zmianach algorytmów Google coraz trudniej określić rzeczywistą pozycję, na której danastrona jest widoczna w wynikach wyszukiwania. Jest to spowodowane personalizacją wyników wyszukiwania. Personalizacja wyników to dopasowanie wyników wyszukiwania Google do konkretnego użytkownika w oparciu o dane tego użytkownika – jego lokalizację, adres IP, historię odwiedzanych stron internetowych, historię wyszukiwanych wcześniej fraz, kontakty zapisane w skrzynce Gmail oraz inne dane pozyskiwane z usług Google. Dodatkowo personalizacja wyników różni się dla użytkowników zalogowanych i niezalogowanych w Google. Dlatego ta sama witryna może być jednocześnie widoczna na różnych miejscach w wynikach wyszukiwania.

Czy reklama na Facebooku przynosi zyski?

Umiejętne prowadzenie profilu na Facebooku lub firmowego fanpage może być bardzo zyskowne. Warto przy tym pamiętać, że reklama na Facebooku nie ogranicza się tylko i wyłącznie do małych boksów zwanych SocialAd’ami, które użytkownicy mogą zobaczyć w prawej części portalu lub galerii zdjęć. Reklama na fejsie to przede wszystkim umiejętnie prowadzony fanpage i sprawnie moderowana dyskusja pod postami, dzięki czemu administratorzy uzyskują efekt marketingu szeptanego, który wciąż jest jedną z najefektywniejszych form docierania do niezdecydowanego klienta.

Jak reklamować się na Facebooku?

Można zaryzykować stwierdzenie, że SocialAds odgrywają drugorzędną rolę w procesie promowania marki na Facebooku. Największą siłę przebicia ma tak naprawdę marketing społecznościowy. Co to oznacza? Mówiąc najkrócej, chodzi o dzielenie się za pośrednictwem firmowego fanpage informacjami, które tworzą prawdziwą wartość. Dzielenie się z „fanami” wartościowymi i użytecznymi informacjami sprzyja budowaniu więzi z marką oraz postrzeganiu firmy, jak również zatrudnianych przez nią specjalistów w kategorii autorytetów. To z kolei nie tylko ułatwia proces decyzyjny w przypadku chęci skorzystania z danych produktów lub usług, ale również sprzyja spontanicznym rekomendacją i polecaniu firmy innym potencjalnym klientom.

Ile trwa stworzenie strony?

Pytanie o czas niezbędny do zaprojektowania i stworzenia strony internetowej to kolejne pytanie z dziedziny marketingu internetowego, na które nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy od poziomu złożoności tworzonej strony oraz zastosowanych technologii. Do stworzenia prostej strony wizytówkowej opartej na gotowym szablonie wystarczy nawet klika dni, podczas gdy przygotowanie rozbudowanego serwisu z autorskim systemem zarządzania treścią może zająć nawet klika tygodni. Dużo zależy również od Ciebie – jeśli wiesz, czego chcesz zaprojektowanie i stworzenie strony powinno przebiegać stosunkowo szybko.

 

Media-fiz. O nas

              Jesteśmy na rynku usług e-marketingowych już od bardzo dawna, ale pod szyldem agencji reklamowej MF media-fiz działamy dopiero od 2012 roku. To wtedy postanowiliśmy zjednoczyć siły, aby zaoferować Naszym Klientom najwyższą jakość usług z zakresu marketingu internetowego – od tworzenia stron internetowych, przez ich pozycjonowanie, aż po profesjonalną reklamę firmy w Internecie. W czym się specjalizujemy? W naszej ofercie znajdziesz wysokiej jakości usługi, które najczęściej świadczą niezależnie od siebie różni usługodawcy – Agencja SEM, Agencja SEO, Firma Pozycjonerska oraz Agencja Reklamy. To znaczy, że wybierając ofertę MF media-fiz możesz skorzystać z naprawdę najbardziej kompleksowej obsługi na rynku. Ale to nie wszystko! Największym atutem tego rozwiązania jest możliwość stworzenia spójnej i przemyślanej strategii marketingowej, dzięki której szybko dotrzesz do jeszcze szerszego grona potencjalnych klientów.

Jak działamy?

Jesteśmy elastyczni – oferujemy współpracę zdalną oraz możliwość osobistego omówienia wszelkich szczegółów podczas spotkania u Klienta lub siedzibie MF media-fiz. Po pierwszej rozmowie, podczas której omawiamy Twoje potrzeby i oczekiwania względem naszych usług przygotowujemy – zależnie od potrzeb – propozycję strategii marketingowej lub projekt strony internetowej, który następnie omawiamy, tak aby produkt finalny lub usługa w pełni odpowiadały Twoim oczekiwaniom. Nieco inaczej nasza współpraca wygląda w przypadku wdrażania strategii e-marketingowych oraz zarządzania kampaniami linków sponsorowanych. Wówczas informujemy Cię na bieżąco o podejmowanych działaniach oraz rezultatach, jakie przyniosły, a w razie potrzeby wspólnie modyfikujemy obraną strategię.

2017 03 06 chrzanow 1024x682

 Nasze usługi

Dowiedz się więcej o naszych usługach – od podjęcia dobrej decyzji dzieli Cię tylko jedno kliknięcie!

 Projektowanie i tworzenie stron internetowych.
 Pozycjonowanie serwisów internetowych.
 Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords.
 Prowadzenie fanpage na Facebooku.




Kim są nasi specjaliści? 

Specjaliści MF media-fiz to ludzie z pasją, którzy bardzo dobrze znają narzędzia marketingu internetowego i skutecznie je wykorzystują do osiągania zamierzonych celów. Nasi eksperci specjalizują się w tworzeniu i pozycjonowaniu stron internetowych, zarządzaniu kampaniami linków sponsorowanych Google AdWords, szeroko rozumianej reklamie w mediach społecznościowych oraz promocji firmy w Internecie.

Nasi Klienci

Niezależnie od tego, czy prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, czy duże przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji na rynku – eksperci MF media-fiz są do Twojej dyspozycji! Od początku działania naszej agencji stawiamy na indywidualne podejście do klienta oraz bardzo dobre poznanie charakterystyki jego firmy i branży, w której funkcjonuje. Dzięki temu z łatwością dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych i bieżących potrzeb Klienta.


 

Jakie dane zbieramy?

Podczas wizyty na stronie automatycznie zbierane są dane dotyczące odwiedzin. Znamy datę i czas nadejścia zapytania, adres IP, informacje o przeglądarce, protokole wykorzystywanym do komunikacji oraz błędach, które wystąpiły.

Korzystamy również z dodatkowych narzędzi do analizy zachowań użytkowników.

W jaki sposób wykorzystujemy dane?

Dane zebrane podczas wizyty są wykorzystywane do celów związanych z administrowaniem strony. Informacje uzyskane z narzędzi do analizy zachowań użytkowników dają nam wiedzę o tym w jakim kierunku się rozwijać.

Wykorzystanie ciasteczek

Podczas wizyty na stronie serwer zapisuje na dysku użytkownika krótkie pliki tekstowe zwane ciasteczkami. Ciasteczka nie zawierają danych osobowych oraz nie ingerują w działanie komputera. Służą do identyfikacji przeglądarki i są wymagane do korzystania z niektórych funkcji dostępnych na stronie.

Jak wyłączyć ciasteczka?

W przypadku naruszenia prawa lub kontroli Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych dane mogą zostać udostępnione osobom do tego uprawnionym. W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności do powyższego zapisu zostaną wprowadzone odpowiednie poprawki.

Kontakt z Nami

Masz pytania lub wątpliwości? Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Nasi specjaliści z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania, rozwieją ewantualne wątpliwości, a także pomogą w wyborze najlepszego rozwiązania dla Twojej firmy.

Można się z nami skontaktować za pomocą formularza kontaktowego, mailowo pod adresem kontakt@media-fiz.pl, oraz pod numerem 515 587 454.